zondag 31 januari 2010

uiltje

hoihoi
dit is een van de eerste kaartjes die ik heb  het stroken pakket gemaakt heb
maar vergat hem iedere keer te fotograveren  jaja erg suf maar bij deze
pppf wil heel de dag al graag een kaartje maken maar ik kom nergens aan toe
gek word ik er van wel heb ik vanochtend een tijdje in me kamer (lees trapkast haha) gezeten
om al mijn nieuwe aanwinsten in mijn onthouboekjes te zetten
ik heb twee leren agenda's met ringbandjes en daar heb ik allemaal op maat gemaakte papiertjes in gedaan en daar stempel ik al me stempels op dat is heel wat makkelijker zoeken en bekijken haha
tja me stempels lopen de spui gaten uit oeps maar ik heb al wel eens wat verkocht maar dan heb ik er later toch weer spijt van dom dom dom dat doe ik dus niet meer...
echt heb vrij veel magnolia's verkocht waarvoor ik me nu wel voor me kop kan slaan whaha
nou ik ga het nog eens proberen misschien komt er nu een kaartje uit
fijne zondag liefs syl

21 opmerkingen:

Rolinka zei

Hoi,

Wat een leuk kaartje zeg!!

Zou je even op mijn blog willen kijken, daar staat iets op voor je....

Groetjes Rolinka

Bianca zei

Het is een prachtige kaart geworden. En dat uiltje is zo lief.
Wat een goed idee om de stempels af te drukken in een boekje, dat is heel erg overzichtelijk.
Groetjes,
Bianca

natacha zei

heel mooi kaartje

*Ellen* zei

wat een lief kaartje prachtig en erg stijlvol

Cheryl zei

Oh I love this,such a cute image and beautiful embossing!!!
Hugs xx

Marjanne zei

wat een schattig uiltje je hebt er een mooi kaartje van gamaakt!

Anoniem zei

wat een ontzettend mooi kaartje zeg!!
mooi kleuren gebruik..

Liefs Wendy

Durvina zei

wWat is dit een schattig kaartje, erg leuk.

Gr, Durvina

Martha zei

Wat een mooie kaart zeg en een super lief uiltje!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig leuk en mooi kaartje. Het stempeltje is heel gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Overal het zelfde Sylvia, Mooi kaartje zeg.

Liefs Riet.

Lia zei

wat een leuke kaart :o) enne ohhh dat uiltje sooooo cute welk merk is dat??

Xo Lia

Angelique zei

mooie kaart syl, lief en schattig uiltje is dat! Ow ik kan echt geen afstand doen van stempels, heb er ook zoveel liggen en sommige nog nieuw dus dat boekje van jou is wel een goede tip!!

Unknown zei

Wat een leuke kaart Syl, super.

Groetjes Suze

Harriët zei

Dit vind ik echt een lief kleiner kaartje.Leuk gedaan!

XXX

Sinikka zei

Wat een leuk kaartje. Je hebt overigens een hele leuke blog.
Ik denk er ook wel eens aan om stempels te verkopen, maar ben bang dat ik er spijt van krijg. Dus laat ik dat maar. Een stempelboekje is een prima oplossing. Af en toe weten we misschien niet wat we hebben :-)
Groetjes Sinikka

Anita zei

Wat een schatje!!
En wat een superidee om je stempels in een boekje af te drukken, zo weet je altijd wat je hebt en geen dubbele aankopen meer!
groetjes, Anita

doris zei

Wat een leuk kaartje!!

Groetjes
Doris

Angelwood zei

Oh this is so sweet. Your card is just adorable. This owl is too cute and beautifully colored!

Thanks for visiting my blog! hugs, Angela

anita01 zei

Och Sylvia,

Wat een poepie van een kaart....
Lief wijs uiltje hi,hi,

Warme groetjes,

Anita.

Larissa zei

Heel leuk kaartje! Echt geschikt voor een man met die kleuren en die grappige afbeelding!

Liefs,
Larissa