zaterdag 9 januari 2010

hugs xoxoxo& kisses


hoihoi
ik weet niet hoe het weer bij jullie is maar hier valt het eigenlijk best wel mee
althans ik ben vanochtend even met de auto naar marlous geweest en dat ging best
oooh en zo veel nieuwe gave stempels binnen,hele speciale forever friends ( ik heb er meteen 5 mee genomen) super gave valentijns stempels van pinkpaislee (wilde ook met me mee)
ook hele gave clings van hero arts ooooh die had ik allemaal wel mee willen nemen
(heb alleen de vlinders mee genomen)
kortom ik ging weer zwaar beladen naar huis haha
dit kaartje heb ik gemaakt met in mijn achterhoofd de valentijn maar toen bleek dat ik een verjaardag weer eens straal vergeten was oeps.... sorry
dus heb ik hem naar Marielle gestuurd (nog van harte gefeliciteerd en hoop dat je een leuke verjaardag gehad hebt)
het stikrandje heb ik met de hand gedaan en dit lieve magnoliatje had ik ook pas bij marlous vandaan
groetjes syl

17 opmerkingen:

Jeannette zei

Ohhhh, alwéér naar Marlous geweest? En daar had ik je maandag toch ook al gespot! ;)
Maar nu ik lees over zoveel leuke stempels krijg ik ook meteen weer de kriebels hoor!
Je kaartje is weer super!!!

Groetjes, Jeannette

Marja Sch zei

Wat en geweldig schattig kaartje. Zulke mooi kleuren. Gr Marja

Sandra zei

Hey syllie,

Super leuk kaartje heb je weer gemaakt (hieronder ook trouwens..)!
Dus jij hebt weer lekker inkopen gedaan en bent weer blut haha.

Jammer he dat het niet lekker goed sneeuwt !een lekker dik pak sneeuw ofzo (je moet alleen niet met de auto weg hoeven dan..)maargoed je kan wel lekker schaatsen nu ,das ook leuk !

Groetjes San. Xx

Ps.wrm heb jij weer woord verificatie ??

Anoniem zei

Hoi Syl,

Bedankt voor je kaartje... vind hem echt prachtig!!!

Groetjes,
Marielle

Marianna zei

Wat een superleuk kaartje weer zeg!!
Ohhhh weer bij Marlous geweest hihihi Das meestal niet zo goed voor de portemonniks hahaha

Groetjes Marianna

Heidie zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt.

groetjes Heidie

Annemarie en Merit zei

Hallo sylvia,
AWat een leuke kaarten maak je zeg we hebben eens even rond gekekn op je blog, we gaan je volgen hoor. groetjes Annemarie en Merit

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schitterend kaartje, echt een schatje! Prachtige kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Ohhh Sylvia,wat een prachtig kaartje,lief die stempels,mooie kleuren.
En wat een prachtig papier.

Liefs Riet.

Harriët zei

Wat een lieverd.Daar zal Mariëlle vast blij mee zijn.
Valt wel op dat je vandaag naar Marlous ging hè...
Whaha.

XXX

Lia zei

schitterende kaart syl, mooie kleurtjes
liefs Lia

natacha zei

wow echt wel een schitterend kaartje

Paulien zei

Wat een lief kaartje! Prachtige kleuren!!

Groetjes Paulien

Marjanne zei

ooo wat een leuk kaartje weer!!

femke zei

heey sylvia,

dat is een heel gaaf kaartje geworden!!!

groetjes femke

Anoniem zei

Prachtig kaartje Syl!

Groetjes, Sandra

Corrie zei

Hoi Sylvia!

Wat een leuk kaartje!
Die stempel is zeker leuk! Hoop hem binnenkort ook te hebben!

Groetjes Corrie