donderdag 28 januari 2010

cricut cake

hihi
ooohh ik was wat aan het rond snuffelen en toen kwam ik dit nieuws tegen
er komt rond moederdag een cricutmachine uit speciaal om taarten mee te decoreren
zoooo gaaaf
kijk zelf maar eens
cricut cake
ik ben er helemaal weg van hahaha en volgens mij kun je alle cartridge gebruiken super dus
ik heb zelf net een nieuwe besteld cricut love struck ik hoop dat hij snel binnen komt want er staat zo'n geweldige brievenbus-project op mmmmhhh...... super gewoon

groetjes syl

4 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ja ik had hem ook al gezien. haha die carridges is wel erg leuk zeg!

groetjes martine

natacha zei

die ziet er wel leuk uit

Suzanne zei

hij is geweldig.
Ik krijg hem hopelijk morgen binnen.
En die cake cricut. ALs het goed is kan je het mesje los kopen en kan je als je schoon te werk gaat hem in je gewone cricut doen en daar meer de "versiering" uitsnijden.

groetjes sanne

Suzanne zei

hij is erg schattig. heb je hem al binnen