maandag 6 april 2009

paasdoosje

hoi

tja durf t haast niet te vertellen maar dit doosje heb ik uiteraard ook met mijn lieve scorpal gemaakt hahaha tja karin het is dikke mik tussen mij en mijn scorpal weet het! zie me scorpal vaker dan mijn mannetje hihi
tja het papier komt bij marlous vandaan het randje is met een fiskarspons gemaakt het sentimentje is van magnolia en t piepkuiken heb ik uit het papier geponst en bewerkt met glossy accents mocht ik niets meer kunnen plaatsen voor pasen( we gaan heerlijk op vakantie) dan alsvast fijne pasen
liefs syl

14 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige paasdoos Yvonne.

liefs Riet.x

Riet zei

sorry Sylvia,ik heb je naam verkeerd gedaan.
ik bedoel jou hoor Sylvia prachtige paasdoos.

liefs Riet.x

Francien zei

Teneerste jij ook vast fijne Passdagen en een heerlijke vakantie...bofkont....en dit is weer zo,n prachtige creatie van je...heel mooi gemaakt...kan me voorstellen dat je heel tevreden bent met je Scor-pal...als er zulke mooie doosjes uitkomen...prachtig!!
groetjes Francien.

Karin zei

WWHHHOOEOEOEOEOHAHAHHAHAHAHAHA

Unknown zei

Wat een lief doosje Syl.

Ik wens je ook fijne paasdagen toe en een fijne vakantie gewenst.

Liefs Suze

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een schitterend tasje silvia!
En alvast een fijne vakantie van mij.
Groetjes Jacqueline

*Ellen* zei

super tasje weer sylvia, enne hele fijne vakantie, ik ga er ook voor een dag of tien van tussen naar hopelijk een zonnig spanje, veel plezier

Marjoleine zei

Leuk paasdoosje heb je gemaakt, Sylvia!!

Liefs,
Marjoleine

Harriët zei

Wat een leukerd!
Alvast gezellige (paas)dagen op de camping.

XXX

Sapipzi zei

wat een schattig doosje heb je weer gemaakt!!! Ik geloof meteen dat je zo tevreden bent met je scor pal!

groetjes Margo

Saskia zei

Superleuke creatie!!

Fijne vakantie!!

Groetjes,
Saskia

tineke zei

Schitterend gemaakt zeg, enne ik wens je alvast een hele fijn vakantie.
Groetjes Tineke

Harriët zei

En vandaag lag 't ie bij mij in de bus.En er zat ook nog iets in.Jippie!
Er zat ook nog een hele leuke gescrapte eierdoos met inhoud bij.Mmm...
Nogmaals bedankt Sylvia!!!

liefs,
XXX

femke zei

heey sylvia,

bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!!! wauwie hier zie ik overgens ook prachtige creaties. ik zal je op mijn blogroll zetten dan kan ik vaker kijken.

groetjes femke