dinsdag 14 april 2009

hi harriet






hoihoi
oooh ik heb heerlijke dagen gehad het was zulk heerlijk weer echt super!
maar het was wel afkicken hoor haha geen internet of scrapspullen en zelfs geen tv omdat we de ontvanger van de sateliet vergeten waren ooohhhh.
heb nog heerlijk geshopt in duitsland en t beste nieuws over twee weken ga ik weer voor twee weken mmmhhh
dit is een kaartje wat ik voor harriet gemaakt heb om dat het zo'n lieffie is en er altijd is voor me
tja en zij kijkt iedere dag hier dus kon ik hem er nog niet opzetten
zoo lief ze had voor mij een paaskaart gemaakt en tussen mijn caravandeur gedaan terwijl ze daar echt enorm voor moest omrijden en bij de kaart zat ook een leuke naamstempel dus lieve harrietje dikke kus! jammer dat ik er niet was als ik geweten had dat je kwam had was ik er tuurlijk wel geweest met gebak!!ik heb de kat gekleurd met distress het is nog een beetje oefenen maar t lukt al steeds beter
en vind het heerlijk om te doen .de hoekstempeltjes heb ik op de beurs gekocht in zeist en als je goed kijkt zit er een slotje op de kaart die heb ik ooit ergens vanaf gehaald maar weet echt niet meer waarvan haha wonderwel kwam de kaart goed aan want ik heb met metaal vervelende ervaaringen met de tnt


groetjes syl

15 opmerkingen:

Riet zei

wat een prachtige kaart Sylvia,leuke stempel.

liefs Riet.

Cheryl zei

Gorgeous,I love it!!! The papers and coloured image are beautiful!
xx

Karin zei

Nou wat een lekker weer hè! Heb nog even aan je gedacht en gehoopt dat je net zo lekker weer had als wij hier thuis!!! Zeg, wat een afgrijselijke leuke kaart heb je gemaakt. Leuk met die kat met een broekie an...

Paula zei

Wat een leuke kaart is dit geworden en het was en is inderdaad heerlijk weer. Ik kan jammer genoeg niet je hele verhaaltje lezen, in het bruin niet, heb je daar geen last van of ligt het aan mij. groetjes Paula.

Tammi zei

So cute Sylvia, pretty details on it! ~Hugs

Harriët zei

Ik was zo blij met die o zo leuke kaart.Heb je echt weer super gedaan!!!Maar dat had ik je al laten weten .
En ja lief wordt met lief beloond hè...als je begrijpt wat ik bedoel.

Dikke kus!!!

Krista zei

Wat een prachtige kaart Sylvia! Bedankt voor je compliment op mijn kaartje, de stempel is van de Love collectie van Magnolia.

Made by Janet zei

Wat een ontzettend leuke kaart en dan ook die stempel..die is helemaal super!

Groetjes Janet

Angelique zei

tjeeee wat ontzettend mooi sylvia!! lekker hoor dat je genoten hebt en heeeerlijk dat je binnenkort weer terug gaat!!

liefs angelique

Jacqueline (Sjakkie) zei

Jammer dat die dagen zo snel voorbij zijn, gelukkig heb je nu weer je hobbyspulletjes bij de hand.
Super mooi kaartje. Groetjes van Jacqueline

Sandra zei

Super leuke kaart syl!
Fijn dat je ook goed weer hebt gehad ,heeft t duimen van mij toch nog geholpen!

xx

Scrap@Home by Miranda Bouhof zei

haha ja dat wordt afkicken he een paar daagjes zonder scrapspullen!!!begon je al te trillen,haha.

Crissy Armstrong zei

This is an oustanding creation! I love it! Great details!

Unknown zei

Wat een lieverd Syl, nou Hariette boft maar met zo,n mooie kaart toppie.

Heather zei

Hi Sylvia - thanks for your lovely comment.
I love this card, fabulous colours and papers and that image is colour so beautifully.
hugs Heather xx