maandag 6 april 2009

art specially was zooo leuk!










hallo allemaal,
ik vond het super leuk in zeist op de art specially
zaterdag was super druk en zondag was het gezellig druk zodat ik wat meer tijd had om demostratie's te geven met de scor pal.
ik heb ook nog een klets praatje gemaakt met de dame die de magnolia stempels verkocht
zo grappig edwin en tilda zijn in het echt haar kleinkinderen, deze mevrouw haar dochter pauline tekent de stempels .
edwin is in het echt 7 en tilda is 4
verders ben ik bij een hele leuk kraam geweest van http://www.ludiec.nl/ met geweldige kaarten en stempels het is weer eens wat anders dan de cute stempels
tja en verder ben ik bijna niet weg geweest van de kraam omdat het zo druk was
ik heb heel veel super leuke reactie gehad veel mensen die mijn creatie's gefotografeerd hebben en zelfs iemand die een demo van mij gefilmd heeft kortom ik heb van het weekend weer heel veel veren gehad

nog een paar foto'van de beurs
liefs sylvia

2 opmerkingen:

Paula zei

Hallo Sylvia, ja het was zeker leuk in Zeist en ik heb daar je blogsite gehad dus kon even een kijkje nemen. Mooie blog en ik kom zeker vaker kijken. groetjes van Paula van de Krea Teja stand.

Unknown zei

Oohh Syl ziet er wel heel gaaf uit, moet volgend jaar er toch ook maar naar toe. hihiiii
Fijn dat jullie het naar jullie zin hebben gehad .

Liefs Suze