zondag 26 april 2009


HI

Sorry ik heb nog steeds niets gemaakt oooh erg he maar ik heb een hele drukke week achter de rug
we hebben oa de verjaardag van mijn oudste dochter geviert eigenlijk is ze koninginnedag jarig maar ze wilde erg graag ook eens naar koninginnedag tja dat heeft ze eigfenlijk nooit mee gemaakt aan gezien we de hele dag meestal thuis zijn voor de visite

nu hebben we twee weken vakantie heerlijk en het is schitterend weer eigenlijk is dat niet zo best voor mijn kaartjes want dan zit ik dus met een boekje in de tuin hihi hopelijk gaat het van de week een dagje regenen beter voor de tuin en beter voor mijn hobby zelfs mijn score-pal ligt in een hoekje zachtjes te huilen dus meiden duimen voor regen!(een dag is zat hoor dan graag weer zon)
bedankt voor het langs komen en tot van de week liefs syl

8 opmerkingen:

Karin zei

Ja zeg, dat kan niet hoor. Dat je ons in de steek laat... hmmm ok dan, maar NIET JE SCORPAL...hahahahah. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik wordt er altijd onrustig van. Ik wil graag lezen als het zonnetje gaat schijnen en lekker in de tuin zitten, maar dat stemmetje blijft maar schreeuwen dat er kaarten gemaakt moeten worden(lees: ik wil dit graag).

Jacqueline (Sjakkie) zei

Soms moet je prioriteiten stellen. Dus geniet lekker van je vrije tijd, en mocht het regenen kun je altijd nog gaan freubelen.
Ik ga over een weekje ook met vakantie, en ook zal het dan op mijn blog even stil zijn. Dus we hebben er allemaal wel eens last van.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Hoi Syl nou je bent een mooie hoor, hihihii hier het zelfde hoor ook geen tijd om iets temaken.
maar soms kan het ook niet anders he.
Alvast gefeliciteerd met je dochter en tot ziens.

Liefs Suze

*Ellen* zei

tja zo hebben we allemaal wel eens onze buien maar niet bang zijn het begint vanzelf wel weer te kriebelen en geniet gewoon ff van het mooie weer

Harriët zei

Gezellige zonnige dagen!Vragen om regen is de goden verzoeken hè...
Ha,ha!

XXX

Harriët zei

Heb je nou je zin???Bedankt hoor...ha,ha!

XXX

sylvia zei

hi dames stop maar met duimen hoor heb nu wel genoeg gehad! enne nog niks gemaakt heb geen zin ooohhh bel de dokter!
nee hoor geintje ik slaap slecht en ben nog al moe lees suf hihi
groetjes syl

Angelique zei

hier van het zelfde hoor, heb twee weken over 1 kaartje gedaan geloof ik, maar kom al weer langzaam op gang hihiih.... lees ze hoor, en die regen is nu wel weer genoeg geweest:P:P

liefs angelique