donderdag 30 juli 2009

hoera rosalie 5




hoihoi


oooeeeh vandaag word mijn dochter al weer vijf jaar


ook is vandaag janet jarig van harte hoor janet!


rosalie is gek op aardbeien en prinsessen dus vond ik deze stempeltjes wel goed bij haar passen
de kaart heb ik met de cricut uitgesneden met mijn nieuwe wild card cartridge,bij de bloem kun je de kaart openklappen.het is dus een dubbele kaart alhoewel je dat niet zo duidelijk ziet op de foto
die is zo super bij alle kaarten die je kunt uitsnijden kun je ook bijpassende enveloppen maken echt super!!
het magnoliastempeltje heb ik helaas niet zelf maar ik had nog een afdrukje liggen van harriet (dankjewel) de aardbeien stempel is ook van magnolia en komt uit de laatste kit

liefs sylvia

23 opmerkingen:

Ilonka zei

Gefeliciteerd met je dochter. Een fijne dag. en je kaartje zal ze geweldig vinden.


Groetjes Ilonka

annemarie zei

van harte gefeliciteerd met je dochter en wat een leuk kaartje daar zal ze beslist heel blij mee zijn. een fijne dag!

groetjes Annemarie

Marjanne zei

Gefeliciteerd met de aardbeien prinses! Heel mooi kaartje!

*Ellen* zei

hartelijk gefeliciteerd met je dochter en ze heeft alvast een prachtige kaart gekregen van haar moeder

liszha zei

Gefeliciteerd met je dochter!
En wat een gave kaart zeg! Prachtig! Mooi papier, mooie kleuren, mooie stempel! Het klopt!

Karin zei

Hey Syl. Alles goed daaro!!! Gefeliciteerd met je dochter. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt...

Cheryl zei

WOW this is stunning Sylvia,love Tilda sitting on the strawberries!!! Your large flower is fabulous!!
Hugs xx

Riet zei

Gefeliciteerd met je dochters verjaardag Sylvia.
Wat een schitterend kaartje,prachtig stempels,mooie kleuren.

Liefs Riet.

Sandra zei

leuke kaart ,ik krijg trek in aardbeien!!

Harriƫt zei

Nogmaals gefeliciteerd met de verjaardag van Rosalie.Hebben jullie een gezellige dag gehad?
Ik denk dat ze de kaart helemaal leuk vond.
Ik vind 'm in ieder geval echt geweldig!Die wil ik nog wel een keer in het echie zien.

XXX

Riet lorry zei

Silvia en Henk
van harte gefeliciteerd met jullie dochter ,
wat gaat het toch allemaal hard he
lieve groetjes van mij
Riet (lorry)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig mooi en leuk kaartje, super! En alsnog van harte met je dochters verjaardag.
Groetjes van Jacqueline

Angelique zei

van harte gefeliciteerd nog met je dochter! Wat heb je een schitterend kaartje voor haar gemaakt, echt prachtig!! Heb je het kadootje al open gemaakt?? ben benieuwd wat je ervan vind hiihi!!

Alysabeth zei

Very nice:o)

femke zei

heey sylvia,

een lief kaartje heeft je dochter gekregen!!! daar was ze zeker erg blij mee.

groetjes femke

tineke zei

Oohhh wat lief zeg, zo mooi gemaakt, en alsnog van harte met de verjaardag van je dochter hoor.
Tineke xx

Larissa zei

Hoi Sylvia

Nog gefeliciteerd met je kleine prinsesje! Ze zal vast inde wolken zijn geweest met haar kaartje! Heel leuk met die grote bloem en een perfecte tilda als ze zo gek is van prinsessen.

Liefs,
Larissa

Paula zei

Hoi Sylvia, gefeliciteerd nog met je dochter en je hebt een leuk kaartje voor haar gemaakt zeg. Ik ben wat laat, maar ben net terug van vakantie. liefs Paula.

Anoniem zei

Alsnog van harte gefeliciteerd met je kleine(grote)meiske en de kaart is werkelijk een schatje,groetjes Joke.

Anoniem zei

Such a sweet card!!!

Sonja zei

Nog van harte gefeliciteerd! En wat een mooie kaart zeg! zoo leuk met die aardbeidjes!

elly zei

hakko Sylvia
ik heb wat op mijn blog voor jou staan
kom je even kijken

groetjes ellyelly

Anoniem zei

Such a cute card!!! Love it!!