vrijdag 10 juli 2009

award gekregen


hoihoi

ik heb een award gekregen van marielle lief he!
ik geef hem door aan:

jeetje ik zit nog steeds te wachten op mijn stempelkit van magnolia nog niet binnen zucht....

ik heb maar even een mailtje gedaan naar magnolia en die zeiden dat ze hem meteen zouden versturen ik neem dus aan dat ze het vergeten waren! ook waren mijn slippers van plakkies nog steeds niet binnen ,die mailde dat ze het erg druk hebben maar of ik nogmaals mijn adres wilde doorgeven en de maat en kleur dus ik veronderstel eigenlijk dat ze me vergeten waren whaha gaat lekker zeg! Ook mijn cardridge van cricut zijn nog niet binnen maar daar zal de douane waarschijnlijk schuld aan hebben denk ik

Marielle heeft ook een leuke candy op haar blog dus ga maar even kijken! je kunt op de foto in de colum hier naast klikken

heel fijn weekend liefs syl

10 opmerkingen:

liszha zei

Dank je wel Sylvia, lief van je zeg, dat is de 2e vandaag dus ik zal hem maar niet weer vernoemen op mijn weblog.
Groetjes Lisette

Unknown zei

Gefeliciteerd Syl met je Award.

Ik heb ook een verrassing voor je ga maar eens op mijn blog kijken.

Groetjes Suze

Dawn B. zei

Sylvia thank you so much. I don't know how to translate your blog. I have no idea what it says. You are so sweet to leave this award for me. I really appreciate it...
Dawn

annemarie zei

tjee wat een gewacht op al je spulletjes. Ik hoop dat je summerkit van magnolia gauw binnen is hoor want ze zeijn toch leuk. heb ze ook nog niet zo lang binnen maar genioet er nu wel van en hoop dat jij dat ook gauw kunt.

groetjes annemarie

colinda zei

Hoi,
Gefeliciteerd met je award je kaartjes en projectjes zijn het ook dubbel en dwars waard.
Jammer van je summerkit en het valt me nog mee dat je zo snel reactie krijgt bij magnolia, normaal duurt het eeuwen, als ze al reageren.

Groetjes Colinda

Harriƫt zei

Gefeliciteerd met je award!!!
Je hoeft er niet van te blozen hoor.Het is gewoon zo.

XXX

nora zei

proficiat met je award.En wat een leuk kaartje heb je gemaakt.Groetjes Nora

Made by Janet zei

Gefeliciteerd met je Award..je hebt hem verdiend hoor!!
En ooh dat wachten...vreselijk..daar kan ik ook niet tegen..dus hopelijk komt het gauw binnen..

Groetjes Janet

Marjanne zei

gefeliciteerd met je welverdiende award!

Ilonka zei

Hoi Sylvia, Van harte gefeliciteerd met je award je hebt hem verdiend je maakt prachtige scrapsels.

Groetjes Ilonka