donderdag 6 november 2008

kaartje




hoihoi


ik heb net dit kaartje van whiff of joy gemaakt


ik heb core color gebruikt die heb ik door de grootste mal van de nestabilities gehaald


en opgeschuurd toen het stempeltje door de tweede maat van de ovale nesttabilities gehaald en het handje en het voetje er van te voren voorzichtig uitgesneden de randen bewerkt met inkt wat pareltjes en bloemetjes en een lintje en hoepla klaar!

helaas is de foto niet zo mooi als de kaart in t echie!!


groetjes syl

3 opmerkingen:

Christa zei

Het is een schatje Syl!! Deze zit morgen ook in de workshop ... en toevallig heb ik net een berichtje bij de Meiden gezet om je te bedanken voor je opkikkertje. Je bent een schat.

Anoniem zei

Een super mooi kaart. Maar in het echt is ie nog mooier! Ben zo blij dat ik hem in de winkel heb staan!!
Bedankt Syl!!!!! groetjes Marlous

Sandra zei

Aaah die vindt ik leuk!!