zondag 30 november 2008

hi


hi,
vrijdagavond heb ik dit kaartje gemaakt met tilda die de kerstballen aan het ophangen is
het kaartje staat inmiddels al in de winkel want ik mocht gisteren de hele dag helpen lol
het was erg leuk!
het papier is van basicgrey
het sentimentje is van personal impressions van inkadinkado
de hulstblaadjes van quickutz
het kant is antiek en heb ik van een lieve oude dame gekregen
het roos is per bosje verkrijgbaar bij marlous (doeading)
en tilda en de kesrt tak zijn uiteraard van magnolia en gekocht bij doeading
ik heb tilda op een correnspondentiekaartje gestempeld en met een ovale nestabillitie uitgesneden van te voren uiteraard de tak en de beentje uitknippen!
daarna is het ovaal en het sentimentje bewerkt met destress en glimmermist
groetjes syl

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hai troel,
Het is weer een schatjuh wat je hebt gemaakt!
dikke kus san xx

Harriƫt zei

Deze vind ik in het echie nog leuker!!!
Wat een liefie.

XXX