vrijdag 26 februari 2010

yummie

hoihoi
wat leuk dat je weer langs komt!
Voor dit kaartje heb ik een stempel van penny black gebruikt en het sentinmentje is van hero arts
de jam pot heb ik eerst in gekleurd met copics en daarna heb ik er glossy accents over gedaan
de witte rand heb ik met een martha steward pons gemaakt
fijne dag allemaal
en zullen jullie duimen voor me dat het vanmiddag droog zal zijn want er moet nog aan een kant van ons huis
ramen vervangen worden de rest is gister al gebeurd toen was t heerlijk weer gelukkig
groetjes syl

19 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje prachtig in die vrolijke kleurtjes

Unknown zei

Wat een leuk kaartje!


Groetjes Ingrid.

Angelique zei

duim,duim,duim,duim hihi succes hoor!! en je kaart is weer jammiieee!!!

Anita zei

Wat een schatje! Ik vind hem geweldig!
Ik hoorde net op het nieuws dat het vanmiddag droog zou worden dus...de ramen kunnen er in hoor ;)
groetjes, Anita

M@rtine zei

wat een lief en geweldig kaartje heb je gemaakt!

Succes met de ramen!

Liefs Martine

Marjanne zei

Wat eenn mooi lief kaartje

Sandra zei

Agh wat issie leuk!!je weet me adres he.....

Zal voor je duimen hoor!

Xx

Bianca zei

Wat is deze geweldig. Ik vind het echt een schatje.
Groetjes,
Bianca

Sapipzi zei

Mooi kaartje Sylvia en wat een prachtig effect heeft dat glossy accents!!

groetjes
Margo

Sylvia zei

Hoi Syl,

Wat een lekkere kaart zeg :)! Schitterend om te zien en volgens mij vinden de muisjes het wel erg lekker, ziet er net echt uit als jam.

Liefs
Syllie

m@deliefjuh zei

wat is dit een prachtige kaart. helemaal mijn kleuren :)

Suzanne zei

wat een schatje!!!

gr sanen

Jacqueline (Sjakkie) zei

Sylvia je hebt weer een super leuk en prachtig kaartje gemaakt. Mooi die rode kleuren en een heel schattig PB'tje.
Groetjes van Jacqueline

femke zei

heey sylvia,

wat is dit een lief kaartje geworden zeg!!!

groetjes femke

Martha zei

Wat super schattig is dit!! Mooi hoor :)

Paula zei

syl, wat heb je mooie creaties gemaakt de afgelopen tijd. jij gebruikt je cricut goed.
liefs paula

Made by Janet zei

wat een mooie kaart!! erg lief!!

Groetjes Janet

RosesMarijke zei

Wat een superschattig kaartje!!

Debbie Stip zei

wat een ontzettend leuk kaartje! Ook heel erg leuk bij een recept of een zelfgemaakt potje jam ofzo ;-)

xxDebbie