donderdag 11 februari 2010

beterschap

hoihoi
wat leuk dat je weer langs komt!
gisteren heb ik dit kaartje gemaakt gelukkig heb ik het nu niet voor iemaand nodig maar altijd handig om op voorraad te hebben toch?
het papier is van papermania en heet blueberry hill
geweldig mooi papier
bij dit blok heb ik van ieder papiertje 4 stuks (das wel veel haha)
dus ik heb besloten om een setje weg te geven
wil je kans maken op dit geweldige papier laat dan een reactie achter en dan trek ik volgende week
een gelukkige
de enigste vereiste is dat je een volger bent of wordt
alvast een fijn weekend
liefs syl

24 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Wat leuk!!...ik doe mee en heb ook genoten van je mooie kaarten!!
groetjes Marijke

m@deliefjuh zei

deze is super leuk! ik heb het gietertje trouwens ook :) gezellig :)

Lia zei

super mooi kaartje syl, prachtig papier
liefs lia

Marjanne zei

Wat een mooi kaartje!

Karin zei

Hey Syl, wat veel leuks heb je gemaakt zeg. Die kaart hieronder vindt ik top. Zijn mijn lievelingskleuren... En dat papier van deze kaart heb ik ook. Vies hè!! Mooie kaart geworden ook...

Jeanet van der Lee zei

He, wat leuk ik was nog niet op het idee gekomen om het gietertje alléén te stempelen, maar het is echt een beauty! Enne...ik doe mee hoor!

*Ellen* zei

daar knap je toch gelijk van op als je deze prachtige kaart krijgt

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje. Het papier is echt schitterend!
Groetjes van Jacqueline

Marianna zei

Tuurlijk doen we mee :)
Wie niet waagt die niet wint!!
Het is zeker hartstikke leuk papier! En vind het kaartje super geworden!!

Groetjes Marianna

Marjan van der Wiel zei

Ik vind je kaart super mooi zeg. Het is ook prachtig papier he?? Ik gebruik het...ben helemaal weg van de kleurtjes.

Liefs, Marjan

Jolanda zei

Wat lief dat je papier weg gaat geven, ik wil wel een kansje wagen!! Ik vind de kaart super mooi en de stempel ook.

Groetjes jolanda

Bianca zei

Het is een prachtige kaart. En zo super mooi ingekleurd. Op dit moment zijn er veel mensen ziek, inderdaad altijd handig om zo'n kaart op voorraad te hebben.
Groetjes,
Bianca

Anita zei

Wat een superlief kaartje in hele mooie zachte kleuren, daar knap je gelijk van op!
Het papier is prachtig, ik waag graag een kansje ;)
groetjes, Anita

femke zei

heey sylvia,

dat is een pracht van een kaartje geworden!!! het papier vind ik heel mooi en maak hier graag kans op.

groetjes femke

Suzanne zei

hoi hoi,

hij ziet erg echt schattig uit. EN ik ben toch nog even terug gegaan om wat papier te kopen bij marloes. (oja ik heb de baan en ik vond dat wel dat ik wat moch halen)

Ik vond gister na een avond surfen deze site. http://www.bugaboostamps.com/Freebies.html
Ik vond de muis zooooo lief.

gr sanne

Sylvia zei

Hey Syl,

Wat een toppertje zeg, ik vind het een pracht van een kaart. Een sjieke uitstraling en ik denk dat de persoon ook erg blij zou zijn met zon beterschapskaartje.

Liefs
Syllie

Suzanne zei

hoi hoi,

Als ik het goed heb gedaan heb ik je een mailtje gstuurd.

groetjes

Anja zei

hallo Sylvia,
gave kaarten zeg! ik ga een volgeer van je worden hoor.
fijn weekend! groetjes, anja

Gerd@ zei

Leuke kaart Silvia, daar word je toch opslag weer beter van?
XGerda

Jolanda zei

Wat leuk dat je een aantal papiertjes weg wil geven. Volg je blog al een tijdje, je maakt mooie kaarten.

Miranda zei

Zooo, wat een mooie kaarten enzo maak jij echt waanzinnig
Ga je zeker volgen !!

Groetjes Miranda

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Sylvia.
Echt heel stylvol.

Liefs Riet.

anita01 zei

Hai Sylvia,

Och mooi kaartje, lief papiertje en snoezig gietertje...nou doe graag mee en volg je al even op de *voet* hi,hi,

Leuke hoor,

Warme groetjes,

Anita

Debbie Stip zei

Heel erg mooi ook dit kaartje en idd...altijd goed om zulke kaartjes op voorraad te hebben!

xxDebbie