dinsdag 16 februari 2010

vogelhuisje /birdhouse

hoihoi
oooh de nieuwe Doeakit is er weer!!
Christa heeft er een schitterende kaart mee gemaakt en ik heb dit keer een vogelhuisje/tasje gemaakt
het patroontje staat in het eerste magnolia tijdschrift ik heb er alleen op het dakje een hengsel aan toegevoegt
geeft wat makkelijker vind ik bij het licht blauwe strikje kun je het dakje open maken waardoor je een zakje snoepjes zult vinden
mocht je het vogelhuisje in t echie willen bekijken en je komt toevallig bij Doeading ,hij staat bij de kassa ;)
fijne dag
liefs syl

22 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

geweldig!!! erg lief!

Martha zei

Schitterend!!!!
Groetjes, Martha

Tini A. zei

Aaaaaaaaaaaaaahhhhh .... I LOVE IT! What a cute birdhouse! Great job! Hugs from Germany!

Willy's creations zei

Ziet er geweldig uit!

Groetjes,Willy

Marjanne zei

fantastisch!!

*Ellen* zei

whow prachtig en super origineel

Anoniem zei

Ziet er ook weer super uit zeg...

RosesMarijke zei

Geweldig leuk!!

Leonie zei

Wat een prachtig vrolijk vogelhuisje heb je gemaakt!! :-)

Groetjes,
Leonie.

Riet zei

schitterend Sylvia.

Liefs Riet.

Jeannette zei

Ohh, wat een leukertje Sylvia! Enne....in het echie lijkt ie me nóg leuker, dus ik ga gauw eens kijken! ;)
Groetjes, Jeannette

sofietjes handwerken zei

Dat is heel erg mooi.
Zou je mij dat patroon niet kunnen doorsturen vind hem geweldig gewoon.
Groetjes sofie

Gerd@ zei

Ohhh wat is ie leuk Sil... ik ga morgen gelijk even kijken.
X Gerda

jantine zei

Hoi Sylvia als ik een vogel was ging ik er gelijk een nestje in bouwen! wat een schitterend nestkastje heb je gemaakt! groetjes Jantine

Angelique zei

woooow fantastisch mooi hoor!!

Ellen zei

Wauw, wat superleuk zeg!! En wat een mooi papier!!
Erg leuk bedacht om er een vogelhuisje van te maken!
Groetjes Ellen

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit.

Groetjes,Willy

M@rtine zei

Oh ik vind het vogelhuisje echt geweldig!!

Liefs Martine

anita01 zei

Gaaf huisje.....Sylvia,

Ook ik heb hem gemaakt maar weer heel anders, dit is extra gaaf zo met het lintje en....de jummie jummies erin hi,hi,

Snoeperige groetjes ,

Anita.

Suzanne zei

hij is in het echt erg schattig.

gr sanne

Jacqueline (Sjakkie) zei

Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik had dit berichtje gemist. Maar ik vind dat je een geweldig gave en super mooie creatie hebt gemaakt, mijn complimenten!
Groetjes van Jacqueline

Debbie Stip zei

wowie, wat een beauty! lekkere vrolijke kleurtjes!

xxDebbie