dinsdag 22 september 2009

verjaardagskaart voor harriet

hoihoi
afgelopen zaterdag was harriet jarig ze werd 39 hahah even lekker vertellen!!
ze viert haar verjaardag nooit maar ik heb voor haar deze kaart gemaakt en ze krijgt uiteraard ook een kadootje en we gaan nog een keertje met zijn drietjes high teaen
het kaartje heb ik op de cricut gemaakt en de scharniertjes binnen in ook
in de bloem voorop heb ik zelf een brad gemaakt met de bradmaker verders heb ik ook mini kalla's gebruikt want dat zijn als ik het goed heb haar lievelings bloemen
ik vind de kaart zelf erg grappig omdat er allemaal luikjes in zetten
bedanlt weer voor het langskomen
liefs syl



























20 opmerkingen:

Chris zei

An absolutely superb tag book Sylvia, so much love and work have gone into it and it's a real keepsake. Very beautiful! Chris x

Anoniem zei

waauuww
super gave kaart!!!!

Martha zei

Wat een super verjaardagskaart!! Ziet er geweldig uit :)

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je kaart is echt super gaaf!
Heel mooi gedaan.
Groetjes van Jacqueline

JB zei

Wat een prachtige kaart , en zo
mooi met al die luikjes .
Ze zal er wel blij mee geweest
zijn .

Groetjes Jenny

Anoniem zei

Super kaart,zal ze vast heel erg blij mee zijn,groetjes Joke.

sofietjes handwerken zei

zeer mooi en origineel amai.
groetjes sofie

Anoniem zei

Super gaaf kaartje !!kweet zeker dat ze 'm leuk vind!

Groetjes San.

*Ellen* zei

dat is nog eens een kaart met verasingen prachtig

annemarie zei

wauw wat een super kaart zeg Sulvia ik denk dat ze daar ook super blij mee is

groetjes Annemarie

Bianca zei

Wat een super leuke kaart. En allemaal leuke verrassingen erin.
Echt leuk.
Groetjes,
Bianca

jacinta's hobbyhoekje zei

heeeel mooi zeg
geweldig

groetjes jacinta

Karin zei

Hee, dat heb je leuk gedaan zeg... overal van die leuke luikjes...grappig...

natacha zei

heel mooi speciaal kaartje
zal ze zeker heel blij mee zijn

Harriët zei

Wat een super kaart hè.
En natuurlijk was ik er super blij mee.
Enne...39 doet me niks hoor...als je volgend jaar maar 39+ op schrijft...en dat blijf ik dan jaaaaaaaaaaaren.haha!

XXX

Corrie zei

Leuk kaartje! En al die luikjes maken het zeker nog leuker... meteen leuk om te weten dat Harriet al 39 wordt haha..

Tot 3 okt!

Groetjes Corrie

Margreet zei

zij is je vast dierbaar...zoveel werk en tijd je daar aan besteed hebt......maar tis een fantastisch resultaat geworden!
xxx Margreet

Silli zei

Sylvia, this is perfect. I love the papers and the colors... Great work. Hugs and happy day! Silke

Jean McKenzie zei

Sylvia, Thank you for the kind comments on my blog! I love the cute House Mouse stamps!! Love this tag card - wish I could read your post but it seems like a lot of work - looks gorgeous though and love the colours!

Hugs, Jean

Dawn B. zei

Oh my goodness this is creative. That took some time. What a great creation. Super images...