woensdag 9 september 2009

i-top brad maker imaginisce

hallo allemaal,
ik heb een aantal mailtjes gehad over de bradmaker wil de vragen in de berichtje graag behandelen
ik ben erg blij mee!
de tang en bij behoren zijn te koop bij

Doe@Ding 't Plateau 6 3202 GM Spijkenisse 0181-625017
info@doeading.nl ( ze verstuurd ook hoor!)
de tang kost 29,95 en daar kun je twee verschillende maten brads mee maken je kunt er ook een aanvulling bij kopen voor 4,95 dan kun je ook de allergrootste maat brads maken(toevallig heb ik die zelf vanmiddag gekocht bij marlous heel leuk om een foto uit te printen op dun papier en er een persoonlijke foto brad mee te maken)
verders heb je de brads zelf nog nodig en die kosten per verpakking 2,95
in de verpakking van de kleinste maat zitten 10 brads en van de allergrootste 6 brads
dan heb je nog de template's nodig die kosten voor alle drie 2,95 of je kunt de drie verschillende ponzen aan schaffen ik zelf heb de ponzen lekker makkelijk haha.
De brads kun je maken met scrappapier zodat je altijd de juiste kleur hebt of met gestempeld papier of met stof en natuurlijk uitgeprinte foto's kortom er zijn zoveel mogelijkheden mee

de tang is heel makkelijk om mee te werken er zitten aan de bovenkant twee verstelbare koppen zodat je de juiste doppen kunt gebruiken voor je brad
bij de tang zit ook nog een heel handige dvd kortom het kan niet mis gaan haha


echt heel leuk!
liefs syl

3 opmerkingen:

Harriƫt zei

Duidelijke uitleg hoor.Ik ben nog aan het twijfelen of ik 'm zal kopen.

XXX

Marjanne zei

Goh bedankt voor deze uitgebreide informatie, daar wachtte ik echt op. Nou ja ik zal moeten wachten tot ik in NL ben want in frankrijk zullen ze hem el niet hebben... helaas... Veel plezier met je nieuwe speeltje!

sofietjes handwerken zei

ik twijfel ook om hem te kopen.
hoop dat ze hem op de beurs gaan hebben woensdag in mechelen.