dinsdag 8 september 2009

Hallo dames
op karin versteeg haar blog stond het volgende berichtje:
RIET.... wie kent haar niet
Het plaatje hierboven is haar foto van het profiel van Riet.Zoals de meesten wel weten heeft Riet MS. En op dit moment heeft ze een behoorlijke longontsteking en moest ze vandaag naar het ziekenhuis voor opname. Nu mocht ze vandaag toch gelukkig naar huis omdat haar eigen omgeving beter is om te genezen. Maar als het vrijdag nog niet beter is dan moet ze alsnog voor opname naar het ziekenhuis.Wie wil er meedoen aan een kaarten"actie" voor Riet? Ik zou het leuk vinden als jullie een kaartje maken voor Riet of een kaartje wat je nog hebt liggen.... voor ons als kaartenmakers zou dat geen probleem moeten zijn.. toch??? Post krijgen is toch een onwijs leuke opkikker!!! Voor diegene die hier aan mee wil doen stuur dan een kaartje naar mij:Karin Versteegtav RIETMaria Montessoristraat 113401 WK IJSSELSTEIN
(Ik geef mijn adres op omdat ik niet weet of Riet haar adres wil vrijgeven op de blog)Zet er aub "tav Riet" op, anders maak ik alle vrolijkheid de envelop open terwijl die voor Riet bedoelt is.A.s. donderdag nadat hier de post is geweest, zal ik alle kaarten (hopelijk een heleboel) naar Riet doorsturen... En voor diegene die dit niet gaat lukken in zo'n korte tijd: volgende week donderdag zal ik de nagekomen enveloppen ook doorsturen!!!Dus meiden... doe mee!Hopelijk kan ze thuis blijven en anders begint ze haar ziekenhuis opname al met een HELEBOEL kaarten....
ik hoop dat jullie ook mee doen !!!
liefs sylvia

2 opmerkingen:

Gea zei

Super leuk is je kaartje geworden!!

groetjes, Gea

Anoniem zei

well.. it's like I said!