dinsdag 8 februari 2011

award

hallo,
Ach gisteren kreeg ik van suze deze lieve award
eigenlijk plaats ik geen awards maar er stond zo'n vreselijk lief stukje over mij op haar blog .....
(bloos bloos)
Deze award is bedoeld om blogs onder de aandacht te brengen

Je plaatst de afbeelding van de award op je blog en kies daarna 3-5 blogs die je onder de aan dacht breng met hier een link in naar hun blog

nu ga ik hem dus doorgeven:
de eerste aan wie ik hem wil geven is
geweldig wat een super kaarten maakt inge!
het is altijd heerlijk om haar creatie's te zien


de tweede is monique
zij maakt ook schitterende kaarten!!!
en ik ben super blij dat ik aanstaande vrijdag een workshop bij haar kan volgen!


en de derde is Margriet
margriet maakt weer hele andere creatie's maar ook zooo mooi
heerlijk om te kijken

tja en dan wil ik er nog een vierde aan toevoegen en dat is karin
ook karin maakt schitterende creatie's!!
ik kijk er heel graag

en nr 5 maar zeker niet de minste is alina
ook bij haar bewonder ik heel graag haar prachtige kaarten


groetjes sylvia

2 opmerkingen:

Monique Lokhorst zei

Hallo Sylvia,

Hartelijk Gefeliciteerd met je Award. Ik blijf het bijzonder vinden als je er 1 krijgt.

Ik vind het ontzettend lief dat je aan me gedacht hebt en me deze Award nu geeft! Een dikke kus.

Ik zie je vrijdag, nu nog maar 2 nachtjes slapen! LOL!

Veel liefs,
Monique xxx

Margriet Tournier zei

Dank je wel voor je award. Lief dat je aan me gedacht hebt!!

Groetjes,
Margriet