donderdag 16 december 2010

nog wat kerst..

hoihoi
oooh nog twee nachtjes dan gaat de nieuwe winkel van marlous open!!
ben zo benieuwd hoe het zal zijn...
ben gisteren toch nog even een pizzadoos vol met papier wezen halen, nu ga ik echt even geen papier meer kopen hoor haha heb zo veel
Dit kerstkaartje heb ik van de week nog gemaakt het vogeltje is van penny black


voor de juffen van de kids heb ik het theelabel van kitty franken gemaakt met aan de binnenkant een kerst-theezakje en een after eight chocolaatje
IK had ze al een tijdje geleden gemaakt en een aardig aantal maar suf als ik ben dus iets te dicht bij de kachel waarschijnlijk want er waren er een paar bij die ik kon weggooien omdat de choc gesmolten was en in het papier getrokken was grrr
maar het is toch allemaal gelukt en heb er zelfs nog over..
heb de laatste tijd niet veel meer gemaakt ,ik heb een flinke griep gehad bweh..
maar morgen heb ik nog een kaartje om te laten zien
leuk dat je weer langs gekomen bent en misschien tot morgen
liefs syl

9 opmerkingen:

Marjanne zei

OOO wat een super leuk idee!! wat zonde dat er een paar gesmolten waren...

Unknown zei

Wauww wat een lief kaartje Syl en de kadootjes voor op school ziet er ook weer toppie uit.
Jeetje komt de griep van door de sneeuw lopen naar mij.. nee toch.
Henk kwam s nachts ook met hoge kkorts thuis :(

Bedankt voor je mooie kerstkaart.

Liefs Suze xx

sofietjes handwerken zei

Dat is heel erg mooi.
En ja papier dat koop je altijd teveel he maar dat he je ook nooit niet genoeg vind ik.
Groetjes sofie

Neline zei

wat een leuk idee zeg!! Bale dat er een paar gesmolten waren, maar die kon je lekker zelf opeten:)
gesmolten chocola is ook heerlijk;)
enne...beterschap verder.
groetjes
Neline

anita01 zei

Jummie wat een lief plan en je ijskristal zo speels gebruikt, ja geweldig Syl. Ben blij dat het weer een beetje met je gaat, dan zie ik jou gezellig bij Doe@Ding, eindelijk....hi,hi,

Warme groetjes,
Anita

Harriƫt zei

Zo da's een lief kaartje.Wat een achattig vogeltje.
En wat een leuk idee die theelabels.

Bedankt voor jullie kerstkaart!
Wij sturen dit jaar geen kaarten.Zou niet weten wanneer ik het zou moeten doen.

XXX

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje en prachtige kadootjes heb je gemaakt. Veel plezier zaterdag bij Doe@Ding.
Groetjes van Jacqueline

Marianne zei

Super mooi kaartje met dat vogeltje. Ik heb eigenlijk een vraagje: wat heb je voor sneeuwvlok/ijskristal gebruikt?
Alvast bedankt. Groetjes Marianne.

Marianne zei

Wat een super leuk kaartje met dat vogeltje van Penny Black. Ik heb eigenlijk een vraagje: wat heb je gebruikt voor de sneeuwvlok/ijskristal?
Alvast bedankt. Groetjes Marianne