woensdag 20 oktober 2010

happy birthday

hoihoi
en hier is het kaartje dan!!
het papier is van bella blvd
ik vind het erg mooi papier
Jeetje het hagelde hier net... heerlijk weer om binnen te zijn
Onze houtkachel heeft ook al een paar avonden gebrand heerlijk!!!
zo gezellig .wij hebben de kachel in april laten plaatsen en ik ben er zoo blij mee
ik heb van de week nog niet veel gemaakt ,de kinderen hebben herfstvakantie
en dan blijft er weinig tijd over om te hobbyen
mijn oudste dochter heeft een blog gemaakt voor haar kaartjes want alle drie de kinderen zijn ze aangestoken door mij hahaha
mocht je er een kijkje willen nemen danielle's kaartjes ze heeft gisteren haar eerste kaart geplaatst
groetjes sylvia


16 opmerkingen:

Sandra zei

super mooi kaartje syl,het kleuren gaat je goed af!
Hier hagelde het net ook zo hard..

Groetjes San.

sylvia zei

hoi san
dankjewel!
liefs syl

Sapipzi zei

Prachtig kaartje Sylvia en heel mooi papier!!

Liefs, Margo

Anita zei

Wat een schitterend kaartje!! Heel mooi ingekleurd en prachtig papier erbij gezocht!
groetjes, Anita

Marjanne zei

een heel mooi kaartje!!

Elly zei

Gaaf kaartje Sylvia,
Je gaat lekker met het distressen ;-)

groetjes, Elly

Riet zei

Prachtige kaart Sylvia,lief je stempel,mooi ingekleurd.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Maris zei

hi Sylvia, ik kwam bi toeval op je blog, hele leuke kaarten maak je, ik ben je volger geworden xx

doris zei

Prachtige kaart!!

Groetjes
Doris

Martha zei

Super mooie kaartjes heb je weer gemaakt Sylvia!!
Groetjes,
Martha

Dawn B. zei

This is so sweet. Your coloring is spectacular.. Great job.

Anneke zei

Wauw wat een prachtige kaart!
Groetjes Anneke

Marjan zei

Mooie kaart, Sylvia, lekker veel op te bekijken!
Dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog!

Groetjes, Marjan

Aleida zei

Je was even op mijn blog geweest, dus ik kom ook even bij jou kijken.
Mooi blog, je maakt hele mooie dingen.
groetjes,

Unknown zei

Hoi Syl wat een schattige kaart heb je gemaakt en het kleuren met de distress gaat goed zeg Super.

Liefs Suze

Angela zei

Onwijs gaaf kaartje Syl!! Echt zo mooi ingekleurd!!
Het is hier ook erg ongezellig weer maar inderdaad lekker binnen freubelen met gezellig de kachel aan.
xxAngela