woensdag 7 juli 2010

joeppie ik heb gewonnen!!

hoihoi allemaal
ik zit hier in de schaduw lekker een beetje te surfen zie ik ineens dat ik bij
ANGELA die supergave naam stempel van ludiec gewonnen heb!!!
denk dat alle buren me gehoort hebben haha
ik heb al veelludiec stempels maar deze met mijn eigen naam dus nog niet
en laat ik nou nog net een plekkie over hebben hihhi
mocht je ook zo'n gave stempel willen hebben?
deze zijn te bestellen bij marlous
De stempel is nog voor de actieprijs ( 14,24 excl. verzendkosten) te bestellen. Stuur een mailtje naar info@doeading.nl


nou meiden
jullie snappen wel dat ik super super blij ben......
nogmaals reuze bedankt angela en een dikke kus van mij
liefs syl

9 opmerkingen:

Elly zei

Gefelciteerd hoor Sylvia, met het winnen van deze gave stempel!!
groetjes, Elly

Jolanda zei

Gefeliciteerd geluksvogel!!

Groetjes jolanda

Harriët zei

Gefeliciteerd!!!
Ik hoorde het vanmiddag.Leuk joh.

XXX

Annemarie en Merit zei

Van harte gefeliciteerd, met het winnen van de naam ste mpel,ze zijn heel gaaf. Veel plezier ermee.

groetjes Annemarie en Merit

Bianca zei

Gefeliciteerd met je prijs. Kan me voorstellen dat je het leuk vind, ze lijken me geweldig.
Groetjes,
Bianca

gré zei

hoi sylvia
van harte gefeliciteerd hoor
met het winnen van die leuke stempel
groetjes gré

Angela zei

Dik verdient!! Veel plezier ermee, maar dat gaat vast wel lukken!
xxAngela

Unknown zei

Wauww gefeliciteerd Syl, veel plezier met je gave stempel ;)

Bedankt voor de kaart lief van jullie.

Liefs Suze

anita01 zei

Helemaal op zijn plekje, die mooie stempel...heel veel plezier ermee hoor Sylvia.....want wat is hij leuk....

Warme vakantie groetjes,
Anita.