zondag 16 mei 2010

vlaggetjesdag in urk

hoihoi
eventjes voor een keertje iets anders
Gisteren zijn wij naar urk geweest het was daar vlaggetjesdag
ik had het gelezen op de blog van kitty franken en het leek ons wel leuk
Nou we hebben een fantastische dag gehad echt geweldig
s ochtends om negen uur vertrokken want het is toch twee uurtjes rijden..
eenmaal daar was het echt genieten mijn man is helemaal gek van zeevissen dus ook hij had het naar zijn zien
er was van alles te doen je kon de schepen bekijken vis ,vis eten (super goedkoop of soms zelfs gratis) braderie
ik heb daar gerookte zalmmoot op nog nooit zo'n lekkere zalm gegeten yummie
wij zijn ook met een reddingsloep het water op geweest met een gezellige urker
achteraf hebben we veel te weinig foto's gemaakt dus misschien moeten we nog maar eens terug! lol

kortom een geweldige dag met heerlijk weer gezellige mensen en heerlijk eten

s avonds zijn we naar mijn nicht haar verjaardag geweest

ze is druk aan het sparen voor een verre reis dus wilde we geld geven
uiteraard hoort daar een doosje omheen haha

bedankt weer voor t langs komen
groetjes sylvia

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wauww wat een leuke dag hebben jullie gehad zeg, en het weer hebben jullie zeker mee gehad,
Je doosje is ook super Syl, heb je daar een patroontje van ...Bloos.
Nog gefeliciteerd met je nichtje.

lieve groetjes Suze

Angela zei

OOo wat leuk dat je in Urk bent geweest! Ik kom er al jaren en die dagen zijn echt ontzettend leuk! Ik heb er veel familie wonen en een dagje Urk is altijd gezellig, lekker vis eten en de haven. Nou ja Urk verveelt nooit.
Er worden regelmatig leuke dagen georganiseerd, Visserijdagen, vlaggetjes dag, Urkerdag en ga zo maar ff door! Er gezellig!
Je creatie is echt helemaal leuk!!

XXangela

Marjanne zei

Wat een leuk uitje! en een enig doosje!

anita01 zei

Krijg spontaan trek in een *lekker bekkie* hi,hi, gaaf he z'n dag Syl...geniet maar lekker door hoor en ik geniet weer van jou bijzonder mooie doosje. Wat een bijzonder mooi model....

Warme groetjes,
Anita.

Riet zei

Prachtig doosje gemaakt Sylvia.
En wat een leuke foto,s je heb weer een heerlijke dag gehad zo tezien.

Liefs Riet.

Margriet Tournier zei

Zo te zien hebben jullie inderdaad een hele leuke dag gehad in Urk.

Het cadeau-envelopje ziet er super uit!