dinsdag 13 april 2010

beurs in zeist

hoihoi
oh meiden het was zo leuk die twee dagen in zeist met het art specially event
ik heb zo genoten en heerlijk geshopt
ik heb heel wat magnoliatjes gekocht en en een super grote ,mooie hero arts stempel met korenaren
leuke teksten  poh ik had van gend en loos wel kunnen bellen als ik alles wat ik leuk vond mee had willen nemen
ik heb ook super leuke mensen aan mijn plaatsje gehad
helaas kan ik nu ff geen foto plaatsen want ik zit op me laptoppie
we laten namelijk een houtkachel plaatsen dom als ik ben dacht ik ooh dat doen ze even .....
verkeerd gedacht dus
mijn mannetje heeft gisteren ook nog een schitterende schouw wezen halen
nog zo gelachen gisteravond de verkoper had de schouw op een palletje en die zo in mijn man zijn auto geladen dus toen hij eenmaal thuis was moesten we saampies de delen uit de auto halen
oooooohhhh wat was dat zwaar zeg poeh de staanders daar kregen we niet eens beweging in gelukkig heb ik een sterke zwager en die is henk vanochtend even wezen helpen
nu zijn de jongens van het haarden bedrijf aan het boren
als de pijpen straks of morgen zitten kan henk de scouw gaan opbouwen nou ben benieuwd hoe hij in vredesnaam dat ding op elkaar gaat krijgen
het eerste gat is nu geborrt maar helaas zat er dus een eletrodraad in de beton vloer dus zitten we boven zonder stroom ohhhh dat word een eletromonteur opzoeken denk ik
er moeten nog twee gaten geboort worden zullen zullen een beetje duimen voor mij!!
liefs syl

1 opmerking:

Unknown zei

Hoi Syl.

En is het goed gekomen.


Liefs Suze