donderdag 19 november 2009

may your christmas


hi
weer een kerstkaartje en ook deze is weer gemaakt met restjes haha dat ruimt lekker op...
de sneeuwvlok die er op zit is wel van martha stewart maar niet die nieuwe met het stempelen er bij daar heb ik helaas nog geen tijd voor gehad
vanochtend ben ik naar een bijeenkomst op school van mijn jongste geweest
daar heb ik al wat gebaren geleerd en ben druk aan het oefenen
mijn zoontje is niet doof maar heeft wel ondersteunende gebarentaal nodig
en aangezien hij lekker snel leert(dit is pas zijn tweede week op 't schooltje) moet ma(ikke dus) ook een beetje opschieten haha
na de kerstvakantie start mijn cursus pas dus tot die tijd haal ik van alles van internet en boekjes want ik wil mijn zoontje natuurlijk wel begrijpen!
bedankt weer voor het langskomen!
groetjes syl

15 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

ik vind hem erg leuk geworden!

Anoniem zei

Hoi Syl,

Leuk kaartje weer!!! Je hebt de smaak weer aardig te pakken zo te zien...

Als je trouwens hulp nodig hebt met die gebarentaal, een vriendinnetje van mij is bijna afgestudeert als tolk en ik denk dat je haar best wel wat vragen mag stellen als het nodig is...

Groetjes,
Marielle

*Ellen* zei

wat een lekker vrolijk kaartje

natacha zei

ooooh dit is wel een hele leuke kaart geworden
groetjes natacha

Gerd@ zei

Hèè Silvia,, hij is weer TOPPIE! Vanavond ga ik aan de slag met de Martha!!! als het lukt hoor? haha Liefs Gerda

Mirjam zei

Hoi,

Wat een leuke kaart!! En inderdaad altijd leuk om toch nog wat te kunnen met restjes.

Groetjes Mirjam

Sandra zei

leuk kaartje weer syl!

Thea zei

Super kaartje heb je gemaakt, ik ben ook nieuwsgierig naar de pons met stempel, maak daar maar snel iets mee.
Succes met het leren van de gebaren, lijkt mij ontzettend moeilijk.

Groetjes Thea

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig gaaf kaartje, heel leuk en mooi! Succes met de gebarentaal.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Wat een prachtige kaart Syl, lekker vrolijk.
Succes met de gebaren taal ,maar jou kennende gaat dat vast helemaal goed komen.
Fijn dat hij zo snel leert zeg.

Liefs Suze

Angelique zei

super vind ik je kaartje, erg leuk met die neusjes van de sneeuwpoppen!! succes met het leren van de gebarentaal, lijkt me best pittig!!

Harriët zei

In het echie is 't ie nog leuker.

XXX

Bianca zei

Maar met die restjes heb je wel een prachtige kaart gemaakt.
Succes met je studie. Lijkt me niet makkelijk om aan te leren.

Karin zei

mooie kaart Syl.
Enne... succes met de gebaren... het heeft mij altijd heel erg geintrigeerd. Hetzelfde als mensen kunnen liplezen... Heel knap, maar als je niet goed kunt horen dan is dit net zo normaal als wij praten...

Corrie zei

Wat een vrolijk kaartje!
Leuk met die sneeuwmannetjes erop.

Groetjes Corrie