donderdag 15 oktober 2009

award


hoihoi

ik heb een award gekregen van sandra en jeanet dank jullie wel dames!

De regels van de award zijn;-
Zeg dank je wel tegen de geefster.(heb ik gedaan..)
-Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf.
-Geef deze award door aan een paar anderen.Ik geef 'm door aan
Dan nog 10 eerlijke dingen over mezelf vertellen.....
poeh.....
1 ben super gelukkig met mijn gezinnetje
2 ben echt verslaafd aan scrapspulletjes kopen( maar probeer dit jaar even flink te minderen)( maar ach t jaar is nog maar kort haha)
3 ben dol op snoepen (lees wel te dol)
4 dus ben veel te dik!!
5 vind het heerlijk om gewoon zomaar te zitten kijken naar mijn kids heerlijk om ze te zien als ze aan t spelen zijn
6 ik zit veel te veel achter de pc!!
7 ben echt een huismuis vind het echt heerlijk om in mijn eigen huisje te zijn
8 omdat ik me vaak zorgen maak om mijn zoontje kroel ik hem vaak helemaal plat (geen probleem hoor na een warme douche trekt alles weer in de juiste vormen terug)
9 ben eigenlijk wel een beetje chaotisch kan echt met vier verschillende dingen bezig zijn
10 kan soms moeilijk kiezen vooral met scrappen tja kan ik het helpen dat er zoveeeel leuks is??? toch haha
dan dat waren de de tien
liefs syl

6 opmerkingen:

Paula zei

Sylvia gefeliciteerd met je award en bedankt dat je hem aan mij doorgeeft. Ik zal hem er zo vlug mogelijk opzetten.
Je kaartje hierboven is erg mooi en leuk stempeltje.
liefs Paula.

Linnie zei

Thankyou for visiting my blog and your kind comments...I love your work
luv
linniex

natacha zei

hey dank je wel voor de award
ik probeer hem dit weekend op mijn blog te zetten

Corrie zei

Hey Sylvia!

Ik heb deze award ook voor je klaar staan op mijn blog!!

Groetjes Corrie

Sandra zei

Wie? jij?
Chaotisch?verslaafd?verstrooid?
Welnee joh..........whahahaa
Maar wél heel lief!!

XX

Margreet zei

Proficiat met je award, Sylvia...en super dat je hem aan mij doorgeeft...ik zet hem er dit weekend op en zal vast verzinnen over de 10 punten......je hebt trouwens weer een gaaf kaartje gemaakt!
xxx Margreet