dinsdag 23 juni 2009

shelissa


hoi

Mijn dochters hebben allebei een vriendinnetje die ook zusjes zijn
deze meiden hebben zondagochtend (nog) een zusje gekregen shelissa
dit is het kaartje wat ik voor haar gemaakt heb
de letters heb ik met de cricut gemaakt
ach dat ding staat te verstoffen bij mij in de kast MAAR... daar ga ik verandering in brengen de cricut mag lekker met me mee op vakantie en ik heb deze week in amerika twee nieuwe cardridge's gekocht en de design studio dus dat gaat vast goed komen haha
op het cardstock heb ik trouwens met versamark kleine veiligheidsspeldjes gestempeld en het vlindertje glitterd maar dat zie je helaas alleen als je de foto aanklikt.
ook had ik een schattig hartvormig doorzichtig doosje gepimpt met forever friends beertjes en daar zaten sokjes in

bedankt voor t langskomen groetjes syl

22 opmerkingen:

liszha zei

Wat een onwijs schattig kaartje. Mooi lint ook!
Die Cricut lijkt me geweldig maar ik vind hem nog iets te duur.
Maar je kan wel elke naam en/of tekst op een kaart zetten ermee. Heerlijk lijkt me dat.
Groetjes Lisette

Judith zei

Een heel mooi lief kaartje hoor. Die stempel vind ik ook zo schattig!
Groetjes Juud

Marjanne zei

Wat een lief kaartje!! die Circut lijkt mij ook wel wat maar veel te duur.... misschien zakt de prijs ooit eens...

miranda zei

wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt

annemarie zei

lief kaartje hoor en ja de cricut staat helaas te vaak in de kast ja ook bij mij hoor moet hem er eigenlijk meer uithalen

groetjes Annemarie

Marianna zei

Wat een lieverdje weer!!
En de cricut moet je niet laten verstoffen he!! anders weet ik er nog wel een plekje voor hahahaha

Groetje Marianna

natacha zei

wat een lief kaartje
groetjes natacha

miranda zei

nou dat had ik dus ook met deze sempels had er helemaal niets mee maar kreeg dus een afdrukje en dacht ach waarom ook niet maar nu vind ze zo leuk dat ik ze maar gelijk besteld heb,ziekelijk ik weet het hahahaha

Sandra1968 zei

Wat een superleuk kaartje! De stempel is ook erg lief :-)

Marjoleine zei

Schattig kaartje zeg!!!

Liefs,
Marjoleine

Sandra zei

Wat een schatje Syl!rose, rose, rose, I love it!

*Ellen* zei

wat een lieverd het ziet er prachtig uit

marijke zei

hij blijft leuk he die stempel , kaartje mag er zijn hoor

Riet zei

Wat een prachtig Kaartje Sylvia.

Liefs Riet.

Made by Janet zei

Wat een ontzettend schattig kaartje...

Groetjes Janet

p.s. Je pakketje is prima aangekomen en ben al lekker aan het stoeien met het draakje..hihi

Harriƫt zei

Ah wat een liefie!Leuk gedaan.
Bij mij staat de cricut gewoon te verstoffen op mijn bureau.Ha,ha!

XXX

femke zei

heey sylvia,

wauwie dat is wel een heel lief kaartje geworden!!!

groetjes femke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig kaartje, heel mooi.
Groetjes van Jacqueline

Jolanda zei

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt en wat heb je een leuk stempeltje gebruikt!!

Groetjes Jolanda

Karin zei

WHOEHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA..... Ik wist het... eeuwige liefde met die mr.pal..... Kom niet meer bij... whahahahahahhahaha

Kathy zei

What a cute card!! Love the colors and that flower is gorgeous!! Your coloring of this adorable image is fabulous as well!!
Thanks so much for your lovely comment on my blog too!!
Have a great day :)Kathy

Crissy Armstrong zei

This is adorable!