zaterdag 25 februari 2012

nog een puntje maar.

hoihoi,
ooh ben niet zo heel goed in foto's maken maar van deze hier boven kan ik wel blij worden
ik heb nog een puntdoosje/tasje gemaakt nouja eentje eigenlijk heb ik er al een paar gemaakt hihi
ik vind ze zoooo leuk
het modelletje is te koop bij krea2day!
deze is heel ingetogen qua kleur en ik ben er zo weg van dat ik hem zelf hou haha hij was eigenlijk voor iemand anders maar die heeft inmiddels een andere
versie gekregen haha


































ben ook helemaal weg van dit papier...
superleuk dat je weer bent wezen kijken en bedankt voor alle lieve reactie's
groetjes sylvia

8 opmerkingen:

Marjanne zei

Wat een leuk puntje weer, wat doe je er in? Snoepjes? of iets geurigs?

Unknown zei

Wauw Syl deze is nog mooier dan de vorige, geweldig in deze kleuren.

Lieve groetjes Suze

Brenda zei

Wat ontzettend leuk zeg, en inderdaad erg mooi papier!!
Lieve groetjes Brenda

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Sylvia.

Liefs Riet.

anita01 zei

Zo heerlijk, ben er gek op, net als jij...tasjes,doosjes en teveel leuk's....genieten hoor.

Warme groetjes,
Anita x

sjanie zei

Hij is prachtig, Sylvia.
Inderdaad ook heel mooi papier.

Groetjes, Sjanie

Angelique zei

Wat een leuke punt doosje.
De kleuren zijn ook erg mooi.

Ik geef een verjaardags candy weg op mijn blog.

Veel liefs Angelique

liszha zei

Prachtig!