zaterdag 28 januari 2012

sizzix shaker box

hoihoi,
Wat leuk dat je weer langs komt!
vandaag heb ik een doosje wat ik je wil laten zien
de stans is vrij prijzig en het modeltje is uiteraard te maken met de scor pal maar...
ik wil er een aantal  maken als traktatie voor de meesters en juffen (althans meesters bij de lagere scholen zijn er tegenwoordig maar weinig meesters valt mij op)
kortom een stans is wel zo makkelijk zelfs de rillijnen zitten er al in

ik heb het gemaakt voor een vriendinnetje die wel een opkikkertje verdient (zwaai)


bedankt voor het langs komen
en tot snel
groetjes sylvia

7 opmerkingen:

Marjanne zei

goh zeg erg mooi! leuke tractatie

Fieneke zei

Super leuk!!!
Groetjes Fieneke

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat is ie leuk.
Groetjes Miranda

Angelique zei

Wat een leuk doosje.
En erg leuk als traktatie.

we vinden het doosje erg leuk.
en staat hier op de kast.

veel liefs Angelique

Unknown zei

Schattig doosje Syl, en nog mooier in het echt hii staat hier op de kast te pronken, nogmaals bedankt.

Veel liefs Suze xx

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

dat ziet er mooi uit, lief, leuk cadeautje.

groetjes jolande

wilga zei

SUPER leuk doosje zeg!!

Groetjes,Wilga