woensdag 14 december 2011

kerstkaartjes

hallo ,
Ik wil graag wat kerstkaartjes laten zien.
het is al een eeuwigheid geleden ,ik bekijk wel heel veel bloggen maar om zelf wat te plaatsen tja dat komt er haast niet van.
ik heb namelijk een ipad waar mee je geen foto's kunt plaatsen en op de een of andere manier komt het er gewoon niet van om de gewone pc aan te zetten...

ik ben nog niet helemaal klaar met alle kerstkaartjes maar het einde is al in zicht
ik heb voor een aantal mensen een kaart met kaarsjes erin gemaakt
dat vond ik erg leuk om te maken
Bij dit kaartje heb ik alleen wit karton gebruikt en distress ink  Weathered wood


tot morgen,
 groetjes sylvia

3 opmerkingen:

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

heel mooi kaart/doosje heb je gemaakt.

groetjes jolande

Tineke van der Linden zei

Schitterend is je kaart/doosje Sylvia!! Moet je meer doen, je pc aanzetten...;-)
Groetjes Tineke

Fieneke zei

Super mooi, wat een mooie kleuren!
Groetjes Fieneke