zaterdag 22 januari 2011

Voor de liefhebbers van cricut enzovoorts

Hallo allemaal,
Ppppf inmiddels is hier iedereen goed ziek geweest en ten slotte deed ik ook maar mee....
Bah
Na twee dagen flink beroerd te zijn geweest hang ik nu wat brakkies op de bank met de iPad
Lekker een beetje surfen en bij iedereen kijken
Ik kwam deze site tegen en wilde die graag met jullie delen
http://www.myscrapchick.com/ sorry even geen kinkje want ik snap nog niet alles van de iPad hahah
Maar het is een leuke site met snijpatroontjes en als je lid word van haar nieuwsbrief krijg je iedere week een gratis patroontje

3 opmerkingen:

Made by Janet zei

Beterschap !!

Groetjes Janet

stempelfeest zei

ooooooooooh wat een leuke dingetjes, leuke tip!
Groetjes,
Mariska

Cora zei

gossie meissie wat een ellende he ja volgens mij was half nederland ziek hoop je gauw weer te zien want mis je wel hoor