zondag 19 december 2010

schitterende nieuwe winkel

hoihoi
Gisteren gingen voor het eerst de deuren van doeading op de nieuwe locatie open
wat een schitterende winkel! zoo ruim
en alles heerlijk breed uitgestald echt heerlijk om zo te winkelen
er is deze dagen bijna iedere dag wel wat te doen.
wat een sneeuw he echt schitterend wel iet wat rottig als je er uit moet maar toch wat ziet de wereld er toch anders uit in zo'n wittte laag.. nou wij liggen heerlijk voor ons kacheltje....

Maar ik wil jullie allemaal alvast heerlijk gezellige dagen toewensen
en voor wie naar buiten gaat  pas op!!! (haha)
veel liefs syl

5 opmerkingen:

gré zei

het is zeker een mooie winkel en groots
je kaartje is ook geweldig mooi
freubelgroetjes van gré

Riet zei

Jij en je gezin ook gezellige kerstdagen en een gezond 2011 Sylvia.

Liefs Riet.

Unknown zei

Het is zeker een hele mooi winkel Syl.
En wat een leuke foto zo alle voeten voor de kachel.
Ik wens jullie ook hele fijne feestdagen en geniet van alles.
En nog bedankt voor de lieve zakdoekjes hoop dat je me berichtje heb ghad gisteren.

Liefs Suze xxx

Harriët zei

Ik vind de nw winkel ook helemaal super ;)
Jullie ook uitkijken hè.En ga lekker genieten!

XXX

anita01 zei

Hi,hi, heerlijk al die sokken voeten voor je knapperende haard vuurtje...sfeertje hoor. Vind de kabeltjes het mooiste, van Danielle misschien hi,hi,

Leuk dat je mijn foto geplukt heb, zo genieten we nog meer van de schitterende Doe@Ding hobbywinkel in Spijkenisse.

Weet dat je aan het genieten bent...dus dikke kerst en nieuwjaars knuffels van Aniet xxx