maandag 18 oktober 2010

geslaagt plus sneak peakje

 hallo allemaal
de bovenstaande foto is alvast een sneakpeakje van de kaart die ik hier morgen ga plaatsen
de foto's hier onder is van een kaart die ik heb gemaakt met de cricut "hello kitty"
Angelique heeft pas haar diploma voor het herenvak gehaald (kappersvak diploma) yippie!
ik had een doosjes cholaatjes gegeven met deze kaart er aan
met een stempel van hero arts h2141 manuscript background oh wat ben ik blij met deze stempel gebruik hem echt heel veel!

kom je morgen nog weer? ben helemaal blij met het kleuren met distress en t lukt al steeds beter...
groetjes syl

3 opmerkingen:

Mieke zei

Dat ziet er heel leuk uit zeg. Ben benieuwd naar je kaartje van morgen.

Frijne dag verder.

Gr. Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Marjanne zei

Heel apart, daar zal ze zeker blij geweest zijn. Ik ben benieuwd nar je kart morgen!

Unknown zei

Hoi Syl in het eggie is die nog mooier dat heb je echt heel leuk gemaakt en ze is er o zo trots op staat hier op de kast te pronken hoor.

En je maak ons wel aagje hoor met je sneak peek.

Liefs Suze