vrijdag 26 maart 2010

zoooo gaaf

hoihoi

ik was weer eens in de winkel bij marlous haha( ze heeft gewoon te veel leuke spullen) en toen zag ik een kaart van jannie van der zwan
en daar zat zo'n mooi blaadje op ik ging er eigenlijk vanuit dat het een kant en klaar blaadje was
dus niet zelf gemaakt met een nellie snellen floral pons
ik heb de pons mee genomen (t zijn er twee) nou super ik ben er helemaal weg van zo geweldig
de eerste pons gebruikje om te ponzen  en die gaat zo door je cartstock heen alsof het boter is
en dat heb ik niet vaak! he hoe vaak heb je niet dat je er met je hele gewicht op moet hangen bij de grotere ponzen ga ik er zelfs wel op staan haha maar bij deze is dat dus echt niet nodig
vervolgens doe je het blaadje in de volgende "pons"en die embost het bladje
misschien ook wel een tip voor jullie
ik heb eerst het blaadje geponst vervolgens met een beetje water vochtig gemaakt om vervolgens te embossen  het relief is dan nog mooier links is zonder rechts is met




nu spoot ik er water vanuit een spuitflaconnetje op waar eerst lavendelolie had gezeten en toen rook het blaadje dus ook nog lekker beetje inkt aan de randjes....
geweldig ik ben er helemaal weg van
de kleurtjes komen alleen niet helemaal tot zijn recht op mijn foto's
oja de set kost 19,95 niet echt goedkoop maar de aanschaf is eenmalig en je hoeft geen bladjes meer te kopen (hahha  tja dat maak ik mezelf dan wijs he!) maar zijn nze niet gaaf
liefs syl

9 opmerkingen:

Sandra zei

Ze zijn héél gaaf Syl!
Ennuh...je kaartje is weer erg leuk hij staat op de kast!

Fijn weekend!

anita01 zei

Och Sylvia....en-of die geweldig zijn en ja hoor nog een extra tip...want iets vochtig maken maakt dus het relief nog meer aanwezig, wauw...toppertje dus.

Warme groetjes,
Aniet...die je wel gemist heeft bij de *borrel* zaterdag....

Sylvia zei

Hoi Syl,

Tjonge wat leuk dat je dit laat zien. Vind het een top idee, had ook niet gedacht om het iets vochtig te maken, dat zou vast en zeker ook wel met de bloemetjes werken. Supers!!!!!

Big Hugs
Syl

Astrid en Brenda zei

Ja ze zijn handig zulke ponsen. Heb zo'n soort maar dan voor bloemetjes. Zeer handig die ponsen.
Groetjes Brenda en Astrid

Elly zei

OOH... ja hoor, maak jij het me ook nog maar eens moeilijk. Ik heb ze op de demodag nog in mijn handen gehad, en staan twijfelen ( nou was dat meer omdat de portemonnee leeg was, en niet omdat ik het blaadje niet mooi vond ;-) maar ik ben overstag hoor....nu MOET ik ze ook hebben!!! ;-)
groetjes, Elly

jantine zei

Hoi Sylvia je hebt helemaal gelijk! ik kon ze gisteren ook niet laten liggen! ze zijn echt prachtig en je kan je nu in allerlei kleuren maken. Groetjes Jantine

Harriët zei

Nadat ik de ponsen donderdag bij jou had uitgeprobeerd ben ik vrijdags natuurlijk naar Doe@ding 'gerend' om ze ook te halen.Geweldig!

Fijn weekend!
XXX

marijke zei

oh wat gaaf zeg, dat ziet er niet verkeerd uit

Maris zei

hi ,ik vind ze echt gaaf, maar wel een beetje prijzig,ze staan op mijn verlanglijstje ,psje ik ben je volger geworden xx