vrijdag 23 oktober 2009

een oudere penny black

hoi
oooh ik vind dit zo'n schatje van een stempel en ga hier ook zeker meerdere kaartjes mee maken
dit kaartje is niet helemaal naar mijn zin geworden maar wilde hem toch laten zien
ik heb hem ingekleurd met copic's
het papier heb ik geen flauw ide waarvan het is er stond niets op raar??

over de donkerblauwe strook zit een wit kantje die ik bij marlous gekocht heb
ik zag deze wat oudere stempels voor het eerst bij sandra oooh daar moet je echt eens gaan kijken ze maakt zulke mooie kaarten!
al vast een heel fijn weekend allemaal! hartstikke leuk dat je weer langs geweest bent!

19 opmerkingen:

sofietjes handwerken zei

heel mooi gedan hoor.
groetjes sofie

Marjanne zei

Jij ook een fijn weekend! en het is een heel schattig kaartje. Mooi gedaan.

Lia zei

schitterende kaart syl ik heb deze stempel ook ze is echt zo cute
liefs Lia

Sandra zei

Ik vind het een schatje Syl! leuke kaart/leuke stempel/mooi ingekleurd!

XX

*Ellen* zei

wat een lieverd in die prachtige koele kleuren

Harriët zei

Leuke kaart.
Je hebt al aardig de slag van de Copics te pakken hè...

Jij ook een gezellig weekend!
XXX

Angelique zei

wauuuw ik vind het een prachtig kaartje hoor!!! jij ook een heel fijn weekend!

Bianca zei

Wohwwwwwwww wat een super kaart.

Marianna zei

Wat een lief kaartje weer!!
Gaat goed he zo te zien!!
Fijn weekend!!

Groetjes Marianna

Made by Janet zei

Hij is leuk geworden hoor!!

Groetjes Janet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een lief en prachtig kerst kaartje! Het is inderdaad een heel lief stempeltje.
Prettig weekend van Jacqueline

Margreet zei

mooi kaartje Sylvia...leuke stempel (heb er zelf ook afdrukjes van) en heel mooi ingekleurd!
Fijn weekend, Margreet

Elly zei

OOH echt een schatje zeg!!
groetjes, Elly

Karin zei

Hey Syl, ik zei toch dat je gestrekt zou gaan. hahahaha... ik had voor die tijd al schik... weet nog niet zeker of het er komt, ik heb niet meer zoveel tijd om kaartjes en creaties te maken... maar goed, ik moet het nog even bekijken... wat een leuk kaartje heb je gemaakt...

Paula zei

Niets mis mee hoor, een erg mooi kaartje met schitterende kleuren.
Je stempeltje is super ingekleurd.
Fijne zondag Paula.

CraftyC zei

This is gorgeous and I love the stamp!
Clairex

Chris zei

A beautiful card Sylvia and your colouring of that gorgeous image is superb! Love the papers and embellishments you used. Chris x

Marley zei

Wat een super leuk kaartje! xMarley

m@deliefjuh zei

wat een leuke kaart zeg!