zaterdag 29 augustus 2009

super



hoihoi


zoo ben net terug van marlous


oooh het was super leuk zowel gisteravond als vandaag heb zo genoten...

lieve marlous reuze bedankt!! ik vond het zoo leuk en ook willy bedankt voor alle lieve en goeie zorgen en gezellige kletspraatjes en heerlijke cake , enne ik zal morgen aan je denken hoor

ook henny het was weer gezellig hoor ! tja en annelies en carola het was weer super gezellie ( enne daan bedoelde je echt niet hoor annelies whahaha maar t was wel grappig

heerlijk veel mensen gesproken en laten zien hoe de i top bradmaker werkt


het is een super apperaat waar je zelf je brad mee kunt maken


er zijn drie maten en je kunt ze maken van scrappapier en stof of b.v een foto uitprinten op gewoon dun papier en daar een brad mee maken ook kun je ze van stof maken


ik had vandaag een aantal voorbeelden met scrappapier en twee met foto's en ook had ik normaal papier bestempeld en dat gebruikt voor de brads zoooo leuk jullie begrijpen wel dat er meteen eentje naar mijn huis verhuist is haha

super geweldig dat ik een hoop van jullie gezien heb was weer erg gezellig en hoop je ook op de geweldige demodag van doe@ding te zien op 3 oktober

dat beloof een hele leuke dag te worden met heel veel "bekende"die demo's geven en uiteraard zullen er ook workshop's zijn en verkoop en waarschijnlijk hebben jullie het al wel gelezen of gehoord een van de mensen die komt is nicole

ik zou jullie graag de voorbeelden laten zien maar mijn fototoestel ligt weer eens op de camping oeff...

ik zal eens met mijn ouwe fototoestel een poging wagen
liefs sylvia

Geen opmerkingen: