maandag 11 mei 2009

jack jarig




hi


leuk dat je weer langs komt!


ik ben twee weken naar de camping geweest en heb niks gedaan mmmh t was heerlijk wel heel veel gekocht dus t kriebelt om weer aan de slag te gaan


maar eerst de was en strijk en mini avondvierdaagse met mijn jongste dochter!


dit kaartje heb ik vorige week gemaakt voor de verjaardag van jack (jack nog van harte hoor!) en ook allebei van harte met jullie twaalf en half ( sorry weer vergeten dus ik wacht tot jullie twaalf en halfjaar getrouwd zijn hihihi)


groetjes syl

7 opmerkingen:

Paula zei

Leuke kaart. Ik kan me voorstellen dat je weer aan de slag wil na 2 weken dat heb ik ook wel, alleen moet je er dan weer even inkomen. Succes Paula.

Riet zei

Wat een lief kaartje Sylvia.

Liefs Riet.

Sandra zei

Ja Syl word tijd dat je weer aan de slag gaat jah!haha kep je gemist .
x

*Ellen* zei

pffffff moet er niet aan denken 2 weken helemaal niks doen, maar deze maakt het weer goed hij is super

Karin zei

Ja dat heb je dan hè! 2 weken niets doen en dan kom je thuis en dan hoef je alleen maar te denken aan wat je allemaal te wachten staat. Joh, je bent zo weer aan vakantie toe... En wat heb je allemaal gekocht?? Leuke hobbyspulletjes???

Marianna zei

Wat een lieverdje weer!

Groetjes Marianna

Harriët zei

De kaart staat op de kast te pronken hoor.

XXX