maandag 16 maart 2009

bedankt!!!


goeiemorgen allemaal

hehe wat een weekend zaterdag de demodag van doe@ding tjongejonge wat was dat gezellig

em wat leuk dat ik een aantal van jullie gezien heb!! het was lekker druk en we hebben erg leuke reactie's gehad!

zondag was ik jarig reuze beankt voor alle felicitatie's en kaarten en kadootjes! ik was er erg blij mee

zo nu ga ik de allerlaatste rommel op ruimen en aan de was beginnen hopelijk kan ik vanmiddag

lekker mijn nieuwe stempels ga opruimen en stempelen haha

bedankt voor t langskomen!

groetjes sylvia




3 opmerkingen:

Claudje zei

Jammie dat ziet er lekker uit!!! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

groetjes,
Clau

Karin zei

Goed, daar gaan we dan!!!
ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA!!! DAT KUN JE WEL ZIEN DAT BEN JIJ!!! Moet ik nog verder gaan, of geloof je mijn zangkunst wel. Persoonlijk zou ik voor het laatste gaan hahaha! Ik had in mijn agenda geschreven dat je jarig was. Ik heb alleen gisteren niet in mijn agenda gekeken. Was aan het uitrusten van 3 dagen beurs in den Bosch. Nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Groeten Karin

Riet zei

dat ziet er heerlijk uit Sylvia,en nog gefeliciteerd meis.

liefs riet.