donderdag 20 november 2008

whipper snapper


hi,

helaas is deze foto wat flets sorry in t echt zijn de kleuren echt mooier!

wel kun je duidelijk zien dat ik voor de neus en hoeven weer glossy accents gebruikt heb ...tja ik vind het echt super leuk haha het tekstje is van mandy de cute stempel uiteraard van whipper snapper en het papier is van my mind's eye die ik van de week bij doeading ben wezen halen!

oohh marlous van doeading krijg ook nieuwe bloemen binnen (erg mooie) en copic markers

en er is ook weer een nieuwe lading magnolia's onderweg joeppie!

bedankt voor het kijken! groetjes syl

3 opmerkingen:

Christa zei

Je kaartje is weer een schatje en ik vind dat 'paartje van Magnolia' toch wel errug leuk Syl ... hihihihi
Oohhhhhhhhhh erg die Copics, daar wil ik wel mee aan de slag!!

Harriët zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Harriët zei

O,wat heb je weer vreselijk veel leuke kaarten gemaakt tijdens onze vakantie!!!

En wat ziet je blog er leuk opgepimpt uit!!!

XXX